Brabants Kwartiertje forum index Brabants Kwartiertje
Gezellig praatforum voor jongeren en volwassenen!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

ZGAN Legerkistjes met rits, maat 255 (maat 40-41)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Brabants Kwartiertje forum index -> Marktplaats
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Linnie

BerichtGeplaatst: Do Nov 30, 2006 11:51 am    Onderwerp: ZGAN Legerkistjes met rits, maat 255 (maat 40-41) Reageer met quote

Ik zet te koop, één paar zo goed als nieuwe legerkistjes, maat 255, wat overeenkomt met maat 40-41. Ik doe ze weg omdat ze mij te groot zijn. Ik heb zelf normaal gezien maat 40, maar in deze kistjes had ik een halve cm over, en dat is gewoon niet oke.
Er is hooguit twee keer op gelopen (toch willen proberen he) maar niet lang. De foto's:

Zo zien ze eruit:

Voorkant

Zijkant

Achterkant

Onderkant

Binnenkant

Wat je misschien is opgevallen is dat deze kistjes alleen maar vetergaatjes hebben, en geen haakjes bovenin. Daarom hebben ze een extra 'feature', namelijk ritsen. Die ritsen zijn los, en kan je er dus ook aflaten als je dat mooier of fijner vindt.

Dit zijn de ritsen:

Dat ziet er dan zo uit:

Zoals je zien zijn ze helemaal nieuw nog, geen slijtplekken of niks. Aan de zool kan je zien dat er zelden tot nooit op gelopen is. Ook de neuzen zijn netjes, evenals de binnenzool en alles is heel. Ik heb er alleen geen veters bij, maar die zijn bij iedere willekeurige schoenenwinkel te krijgen.

Ik heb deze kistjes dus te groot gekocht en daarom doe ik ze weg. In de winkel kostten ze nieuw € 90,-, maar ik ga akkoord met een prijs van € 65,- inclusief verzendkosten. Je kan zelf zien waarom, ze zijn zo goed als nieuw.

Reageer hier als je interesse hebt!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Brabants Kwartiertje forum index -> Marktplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: