Brabants Kwartiertje forum index Brabants Kwartiertje
Gezellig praatforum voor jongeren en volwassenen!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sony wil opvolger Da Vinci Code

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Brabants Kwartiertje forum index -> Films
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dominica
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Mei 22, 2006 6:30 pm    Onderwerp: Sony wil opvolger Da Vinci Code Reageer met quote

De verfilming The Da Vinci Code heeft in het eerste weekend wereldwijd ruim 220 miljoen dollar opgebracht en daar is Sony Pictures natuurlijk erg blij mee. De filmmaatschappij wil de relatie met schrijver Dan Brown dan ook dolgraag voortzetten en heeft voor een volgende verfilming Browns Angels and Demons op het oog, in Nederland uitgebracht als Het Bernini Mysterie.

Jeff Blake, vice-voorzitter van Sony Pictures: "We are very interested in filming Angels and Demons. We hope that the relationship with Dan Brown will be a long one. That could be the next project."

Tom Hanks zou in dat geval terug kunnen keren als Robert Langdon, die het in Angels and Demons aan de stok krijgt met de Illuminati. Het boek speelt zich overigens vr The Da Vinci Code af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Skype Naam
Dominica
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Mei 23, 2006 5:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sony Pictures liet gisteren al weten interesse te hebben in een verfilming van Dan Browns Angels And Demons, in Nederland uitgebracht als Het Bernini Mysterie. Vandaag werd bekend dat de filmmaatschappij Akiva Goldsman al heeft aangesteld om het boek te vertalen naar een script, een taak die hij ook al op zich nam voor de filmversie van The Da Vinci Code.

Sony wil ook producers Brian Grazer en John Calley weer bij het project hebben. Of regisseur Ron Howard en hoofdrolspeler Tom Hanks wederom van de partij zullen zijn is nog niet bekend.
Naar boven
Floris
Administrator
Administrator

BerichtGeplaatst: Ma Aug 07, 2006 5:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

The Da Vinci Code heb ik nooit gelezen (wel de film gezien), maar het Bernini Mysterie heb ik wl gelezen. Die moeten ze zeker verfilmen, ik vond hem erg leuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Skype Naam
Dominica
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Aug 25, 2006 9:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, dat wel. Maar ik vind het een beetje eng dat diezelfde kerel het script gaat schrijven. De Da Vinci Code vond ik helemaal niet zo leuk (film dan) en ik bang dat hij hetzelfde gaat doen met het Bernini Mysterie.

Ik heb trouwens op televisie gezien dat de St. Pieter in Rome geen toestemming gaat geven om te filmen in de kerk. Dus dat wordt voor de makers de St. Pieter nabouwen.
Naar boven
Floris
Administrator
Administrator

BerichtGeplaatst: Wo Sep 06, 2006 2:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Of in de Basiliek in Oudenbosch filmen Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Skype Naam
Dominica
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Sep 06, 2006 3:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Denk niet dat ze daar ook de graven van die pausen hebben Razz
Naar boven
Floris
Administrator
Administrator

BerichtGeplaatst: Do Sep 07, 2006 10:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als dat het enige is, dan is dat wel te filmen in de studio denk ik zo maar.

Als ze ook al een deeltjesversneller moeten bouwen, dan kan dat er ook nog wel bij Wink
Naar boven
Dominica
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Do Sep 07, 2006 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, het is wel na te bouwen. Ik ben wel eens in die ruimte geweest waar al die dode pausen liggen. Hele aparte ruimte is dat. Eens in de honderd jaar gaat hij een jaar open voor publiek.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Brabants Kwartiertje forum index -> Films Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: