Brabants Kwartiertje forum index Brabants Kwartiertje
Gezellig praatforum voor jongeren en volwassenen!

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Pedopartij

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Brabants Kwartiertje forum index -> Nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mayo17

BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 6:22 pm    Onderwerp: Pedopartij Reageer met quote

Hallo mensen!

Ik ben nieuw hier op dit forum. Dominica (mijn klas- en reisgenootje:D ) linkte me naar dit forum om ook wat reacties te plaatsen. Dus dacht ik, laat ik het maar gelijk goed doen en post ik gelijk maar eens een interessant onderwerp, om de discussie een beetje aan te wakkeren. Dit onderwerp hebben we (jah Dominica en ik) vandaag op school "gehad", nou jah over gediscusieerd en ik dacht laten we die gwn ook op et "Brabant Kwartiertje" zetten.

De stelling -dromroffel- : "Moet de media meer aandacht aan de pedopartij besteden?"

Dominica
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2006 6:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haha lol.

Maar nee, ik vind van niet. Waar ze voor staan is nog altijd illegaal en ik hoop ook dat het nooit legaal wordt. Ook niet dat ze trouwens genoeg stemmen krijgen om in de kamer te mogen komen. Dan zou er toch wel iets mis zijn met Nederland denk ik.

Laten we maar gewoon aandacht besteden aan de partijen die wel ergens op slaan en ook enige kans maken om in de kamer te komen Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Skype Naam
Floris
Administrator
Administrator

BerichtGeplaatst: Wo Sep 06, 2006 2:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoorde vandaag dat er richting de 75 partijen meedoen aan de verkiezingen. (het exacte getal weet ik niet meer, maar dat was het volgens mij ongeveer). Het is in ieder geval 2 keer zo veel als dat er normaal aan de verkiezingen meedoen. Als wij al deze partijen en partijtje evenveel zendtijd zouden geven zou alle media aandacht opgeslokt worden, of geen partij kwam meer aan het woord.

Dan specifiek over de pedopartij. Hun partijprogramma is ronduit slecht en daarom denk ik dat ze maar een heel klein deel van de Nederlandse bevolking bereiken. Ik denk dat de media een weerspiegeling moet zijn van wat de mensen interesseert, dus moet er zeker niet een boel aandacht aan de pedopartij worden gegeven. Doodzwijgen heeft wat mij betreft ook geen nut, want dat maakt nog niet dat ze er niet zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Skype Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Brabants Kwartiertje forum index -> Nieuws Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
Ga naar: